Про нас
Незалежна група компаній з більш, ніж 17-річним досвідом роботи на українському медійному ринку.
У складі групи агентства IQ Media, AD HOC COMMUNICATIONS, BRIK, BRIK Consulting, а також DSTRСT.

AD HOC Communications присвоєно значок Google Partners!
Раді повідомити, що агентство AD HOC Communications виконало усі вимоги для отримання статусу Партнера Google!
«Отримати подібну відзнаку – це неабияка честь для усієї команди AD HOC Communications. Адже статус Партнера виділяє наше агентство на ринку, демонструє високу кваліфікацію наших співробітників в роботі з Google Рекламою, а також відкриває можливості для більш глибокого стратегічного співробітництва з Google», – стверджує Анастасія Анісковцева, Head of Digital Planning and Buying AD HOC Communications.
Вимоги для присвоєння значка Google Partners включають в себе три основні критерії – Ефективність, Витрати та Сертифікація. Відповідно:
- Агентство AD HOC Communications підтримує показник оптимізації на рівні не менше 70%. Це засвідчує високий рівень ефективності оголошень в клієнтських акаунтах.
- Протягом останніх 90 днів витрати на рекламу в акаунтах, якими керує AD HOC Communications, склали мінімум $10 000. Це означає, що агентство може постійно допомагати клієнтам знаходити нові можливості для зростання і підтримувати вже досягнуті результати.
- Агентство AD HOC Communications вказало, що до складу компанії входить не менше трьох фахівців зі стратегічного планування і принаймні 50% з них продемонстрували свій професіоналізм в роботі з Google Рекламою, пройшовши відповідну сертифікацію.
«Ним може стати будь-хто. Навіть ти»: соціальна кампанія з протидії торгівлі людьми
2 грудня, у Всесвітній день боротьби за скасування рабства, за ініціативи Міжнародної організації з міграції (МОМ), стартувала національна кампанія з протидії торгівлі людьми.
До її розроблення й реалізації долучилися комунікаційна агенція Ogilvy Ukraine, національне медійне агентство IQ Media та продакшн-студія BRIX.
Детальніше за посиланням - https://cases.media/news/nim-mozhe-stati-bud-khto-navit-ti-socialna-kampaniya-z-protidiyi-torgivli-lyudmi

З днем народження, IQ-GROUP!
Ми пишемо історію власноруч.
І наша епоха розпочалася 17 років тому!
Адже 12 листопада 2003 року було засноване перше агентство нашого рекламного холдингу - IQ Media.
Першим клієнтом стала компанія Roshen, для якої ми провели національну рекламну кампанію.
Згадуємо це з трепетом та любов’ю, як і кожний наш проєкт.

IQ-GROUP – сучасний рекламний холдинг повного циклу.
IQ-GROUP – сучасний рекламний холдинг повного циклу, який об'єднує 5 агентств: IQ Media, AD HOC COMMUNICATIONS, DSTRCT Communications, BRIK та BRIK Consalting.
Ми розробляємо та втілюємо інтегровані маркетингові рішення для досягнення цілей 360˚.
Ось 5 фактів про нас та наші досягнення:
✅ одна з найбільших незалежних рекламних груп за білінгами 2011-2018 років
✅ рекламні кампанії в TV, Digital, Radio, OOH, Indoor, PR та BTL
✅ 16+ років експертизи на ринку України з 2003 року
✅ 10 проектів, розроблених вперше на вітчизняному ринку
✅ 2000+ проектів