INNOVATION | STRATEGY | SERVICE

Про нас

Незалежна група компаній з більш ніж 17-річним досвідом роботи на українському медійному ринку. У складі групи агентства IQ Media, AdHoc Communications, BRIK, BRIK Consulting, а також DSTRСT.

42% — частка відеореклами медійного ринку України

За даними щорічного репорту IAB Europe AaEx benchmark бренди в Україні витрачають більше коштів та зусиль на створення, просування та реалізацію відео-реклами, аніж це роблять в Європі.

Ще декілька цікавих фактів


• В Україні 66% медіа-затрат витрачають на рекламу десктопної версії. У той же час в Європі цей розподіл сягає 50 на 50.


• Рекламу в соціальних мережах обирають всього 17% українських брендів і 42% європейських.


• 31% — кількість відео-реклами зі всього медійного ринку Європи.


Щодо IQ group, то у своїх проектах ми також дуже часто звертаємося до реклами у форматі відео-контенту

12.10.2019

IQ GROUP – сучасний рекламний холдинг повного циклу.

Давайте знайомитись! Ми IQ GROUP – сучасний рекламний холдинг повного циклу із 3 агенцій: IQ Media, DSTRCT Digital, BRIK.

Ми розробляємо та втілюємо інтегровані маркетингові рішення для досягнення цілей 360˚.

Ось 5 фактів про нас та наші досягнення:<br><br>

✅ одна з найбільших незалежних рекламних груп за білінгами 2011-2018 років

✅ рекламні кампанії в TV, Digital, Radio, OOH, Indoor, PR та BTL

✅ 16+ років експертизи на ринку України з 2003 року>

✅ 10 проектів, розроблених вперше на вітчизняному ринку

✅ 2000+ проектів


Долучайтеся – будемо ділитися досвідом, розповідати про наші кейси та обговорювати останні тренди в рекламі.

25.10.2019

Діджитал-реклама втрачає свої позиції

Прогнозують, що у 2020 році на 12% зростуть продажі реклами в кіно, а на 5% — зовнішня реклама (білборди, транспортні засоби і тд).


Результати дослідження глобальної медіа-агенції Zenith свідчать, що проблема у втраті довіри до інтернету.

Все ж таки зазначимо, що діджитал-реклама — надійний шлях знайомства вашого бренду з аудиторією. Адже наразі лідером рекламного світу серед маленьких та середніх брендів є Google та Facebook.

05.10.2020

Досвід доводить, що практика – кращий вчитель

Тому в рекламі найліпше всього вчитися на кейсах.


Сьогодні ділимося з вами невеликою книжковою добіркою по маркетингу – дізнавайтесь про секрети успіху відомих світових брендів від їх засновників.


📚 Доставка щастя, Тоні Шей


📚 Залиш свій слід, Блейк Макоскі


📚 До біса все! Бери і роби!, Річард Бренсон


📚 Від хорошого до величного, Джим Коллінз


📚 Моє життя, мої досягнення, Генрі Форд


Продуктивного читання!

27.11.2019

Замовлення від клієнта – це не лише черговий проект.

Для IQ Group – це новий виклик, який ми щоразу втілюємо з ентузіазмом. Сьогодні розповімо про один із наших кейсів.


У 2018 році IQ Media вдалося зламати стереотип, що Doppelherz – це вітаміни виключно для серця. У ході маркетингової кампанії ми запропонували нетривіальне рішення – спонсорство серіалу «Коли ми вдома» на телеканалі СТБ. Так, поява знаку для товарів і послуг Doppelherz в популярному телесеріалі зміцнила його позиції на ринку: вітаміни Doppelherz стали частиною сюжетних ліній, улюблені герої – їх амбасадорами. У результаті, нам вдалося досягти наступних показників:


👉 80% охоплення ЦА бренду


👉 4 місце в категорії (раніше вітаміни посідали 7 місце)


👉 61% частка на ринку


Обіцяємо розповідати більше!

18.12.2019